sâmbătă, 2 august 2008

Seminar Iasi 2008

4 comentarii:

iubytika spunea...

Buna.Sunt unul dintre modelele voastre de la seminarul din iasi.Caut pozele de la acest seminar de 4 luni,si in sfarsit vad cateva postate pe acest blog.Va rog insistent sa-mi trimiteti si mie aceste poze pe email-ul sweet_iubytika@yahoo.com . Multumesc anticipat.

iubytika spunea...

Buna.Sunt unul dintre modelele voastre de la seminarul din iasi.Caut pozele de la acest seminar de 4 luni,si in sfarsit vad cateva postate pe acest blog.Va rog insistent sa-mi trimiteti si mie aceste poze pe email-ul sweet_iubytika@yahoo.com . Multumesc anticipat.

Anonim spunea...

super tare!
felicitari!
pe cand alt seminar la iasi?
mogliutza@yahoo.com

deea spunea...

Hey!sunt Deea,astazi aveam par rosu..gata cu bretonul pe jumatate de frunte:)).aveai dreptate cand mi`ai zis ca apar in cateva poze pe blog la tine..daca ai putea sa mi le trimiti pe mail as ramane recunoscatoare pentru ca eu am doar o poza si in aia am ochii inchisi:). Mail : dtreitreia@yahoo.com .multumesc